Gewoon zoals we zijn

Ik had nog niet eerder een boek van Emma Anna gelezen, maar toen zag ik haar oproep om een verhaal naar keuze te recenseren. Bedankt Emma Anna voor het recensie exemplaar.

Het verhaal begint heftig, het gaat over Guus die in het ziekenhuis ligt. Wanneer de jonge influencer wakker wordt in het ziekenhuis is zijn hand en een deel van zijn onderarm geamputeerd. Wanneer hij wakker is denkt Guus dat hij hallucineert, want hij ziet zijn middelbare school crush Emilio. Emilio blijkt zijn verpleger te zijn.
Emilio en Guus zijn erg verschillend. Guus staat graag in de belangstelling en is populair, ook komt Guus uit een rijk gezin, terwijl Emilio meer een metalhead is. Hoe verschillende de twee ook zijn, toch is er aantrekkingskracht.

Een mooi verhaal over accepteren en jezelf vinden.

Het verhaal begint meteen met een heftige gebeurtenis, waardoor je verder wilt lezen. Want wat is er met Guus gebeurd? Het verhaal is mooi en liefdevol geschreven. De personages en hun gevoelens zijn realistisch en prachtig verwoord, waardoor ik mij goed kan inleven. De hoofdstukken zijn kort en afwisselend van personage wat heel prettig leest.

Meer recensies van Gabriella Carmen Martinez