Donderslag bij heldere hemel

Gea L 22 oktober 2021
Het zal je maar overkomen…. Plotseling bevallen van een baby, terwijl je niet wist dat je zwanger was. Wat zal dat een schrik zijn… Als je je niet negen maanden lichamelijk en vooral ook mentaal hebt kunnen voorbereiden op de komst van een kleine.
Voor dit boek interviewde Michaela van Caspel vrouwen die dit overkwam of die dit van dichtbij meemaakten. Heel mooi om te lezen hoe de moeders hun baby, bijna altijd, meteen met liefde omarmen. Maar wat een nare reacties van de omgeving krijgen ze vaak te verwerken. Zoveel mensen die denken dat een zwangerschap voor de moeder niet onopgemerkt kan blijven…
Het boek leest heel vlot. Ik was regelmatig tot tranen toe geroerd en had de zakdoeken binnen handbereik.

Meer recensies van Gea L