Over de limit

Ger van der Pluijm 18 januari 2018
Oké het is niet mijn genre, dus had ik geen hoge verwachtingen. Toch maar ter hand genomen en niet echt spijt van. Een aardig verhaal over een echtpaar Wilson en Jane, waarvan Wilson de 30e huwelijksverjaardag is vergeten. Is de liefde en de romantiek over?
Hij stelt werkelijk alles in het werk om dit goed te maken. Hierbij is niets maar dan ook helemaal niets te veel,
Dan moet er binnen ruim een week ook nog een bruiloft voor de dochter Anna geregeld worden, wat door het organisatietalent en onbeperkte middelen nog lukt ook. Alles is piekfijn in orde, het huis en de tuin van Noah, de vader van Jane die ondertussen in een verzorgingshuis woont.
Wilson heeft veel gesprekken met zijn schoonvader, die hem 'leert' romantischer te worden.
Dan is het zover, de avond van de bruiloft is daar en dan komt de grote verrasing van dit verhaal, wat ik natuurlijk niet ga verklappen!
Aardig verhaal, mooi geschreven, maar zoals mijn titel al zegt nogal zwaar overdreven.

Meer recensies van Ger van der Pluijm