Spannend en boeiend boek (#2024-16)

Ger van der Pluijm 29 februari 2024
Dit fantasie boek ten voeten uit, gaat over (aarts)engelen, demonen, elfjes en nog enkele fantasie dieren.
Voor mij kwam deze klepper van jewelste (ruim 900 pagina's), komt (te) langzaam op gang waardoor het van mij 'slechts' 4 sterren krijgt. Als je eenmaal door de eerste paar honderd pagina's bent, waarin je vele personages moet leren kennen, is het een afgrijselijk spannend en goed boek. Wat een rijke fantasie heeft Sarah Maas. Ik moet eerlijk bekennen dat ik in het begin dacht dat is ééns maar nooit meer, maar gaandeweg ben ik volledig omgedraaid en ben ik nu voornemens om ook de delen 2 en 3 te gaan lezen. Het grote voordeel is dan dat je, als je tenminste niet te lang wacht, de belangrijkste personages al kent. In ieder geval de 2 hoofdpersonen: halfbloed fae Bryce Quinlan en Engel Hunt Athalar.

Meer recensies van Ger van der Pluijm