Heerlijk

Gerd 25 februari 2024
Ik vond het een mooi goed leesbaar en ontspannend boek. Het had niet echt een supersterk thrillergehalte oké, maar ik geef toch *****.
Tallulah is al heel jong moeder geworden. Haar vriend was even uit beeld maar is redelijk snel na de geboorte van de baby terug bij haar komen wonen. Zach is dominant en Tallulah heeft haar twijfels over die relatie. Ze had die avond een date met Zach. Scarlett en haar vriendinnen verschijnen onverwachts op die date. Scarlett, een vrij narcistische klasgenoot, vraagt hen mee naar een kleine zwembadparty in hun vrij chique villa. Zach en Tallulah komen niet meer thuis. Kim, de moeder van Tallulah blijft zoeken, maar niemand lijkt iets te weten. Er komen verschillende mensen aan te pas en meerdere lijken zich verdacht te gedragen. Voorwerpen komen boven water, maar er wordt niets gevonden van Tallulah of Zach. Er zijn drie tijdlijnen, het jaar van het gebeuren, het jaar ervoor en het jaar erna, maar je kunt het verhaal zonder moeite volgen. De plot is kort uitgewerkt, maar stoorde me niet echt. En over het laatste stukje tekst heb ik wel vragen, dat begreep ik niet echt. Voor mij een aanrader.

Meer recensies van Gerd