Schaduwdochter

Gerd 21 november 2023

Het verhaal begint bij Carmen, die door een brutale overval, samen met Vic gaat verhuizen naar Kasteel Vorden. Kasteel Vorden is eigendom van de familie van Carmen's man Vic. In het verleden zijn in het kasteel veel dingen gebeurd die het daglicht niet konden zien en Carmen wil echt uitzoeken hoe het zat. Dan switch je naar Guusje (in het verleden). Guusje die veel over heeft om haar zieke zusje, die een besmettelijke en dodelijk ziekte heeft. Guusje wordt ontslagen en moet noodgedwongen in de prostitutie gaan, maar wordt 'opgepikt' door de kasteelheer en krijgt het voorstel om voor hem te komen werken. Op het kasteel blijkt het niet allemaal rozengeur en maneschijn te zijn. Het geheel zit zo mooi in elkaar. Net iets te afgeraffeld naar het einde toe, dat had beter gekund. Ik kijk nu al uit naar deel 2.

Meer recensies van Gerd