Knaller

Gerd 23 december 2023

Astrid is gescheiden en woont bij haar moeder die stilaan dement aan het worden is. We gaan terug in het verleden waar we lezen dat Ida ongewild zwanger wordt en thuis weggestuurd wordt door haar ouders om geen schande over de familie te brengen. Na haar bevalling mag ze terugkomen. Ida wordt gedwongen haar kind af te staan. Wie de vader is ga ik niet vertellen, maar eens thuis herhaald het zich......terug naar het heden, Ida's hoofd is een wirwar van gedachten en herinneringen. Als er een nieuwe dokter aan haar bed komt, steekt ze hem neer. Haar beste vriendin Marie, helpt haar in alles en weet ook veel over Ida, dochter Astrid is echter van niets op de hoogte. En dan krijgt ze bezoek... Voor mij een echte aanrader *****

Meer recensies van Gerd