Verkeerde been gezet door tweede slaap

Gerrie van den Berg 31 december 2019
De middeleeuwen wordt wel een winterslaap van de menselijke ontwikkeling genoemd. Veel kennis ging verloren.

Tweede slaap gaat over de middeleeuwen of op die voet wordt je gezet. Want het begint met het jaar des heren 1468. Echter langzaam krijg je door dat dingen niet kloppen. Er worden stoffen en artikelen besproken die absoluut niet in onze middeleeuwen bestonden.. plastic deed het voor mij.

Is dit een fout of is er iets anders aan de hand. Langzaam kom je erachter wat er aan de hand is of was.

Een zeer interessant concept, wat mij intrigeerde. Uiteindelijk komt het concept niet helemaal uit de verf. En ik ben met andere mensen eens dat er meer uitte halen was, dan het huidige boek.

Meer recensies van Gerrie van den Berg