Boven de wolken

Het verhaal gaat over Pilote Morgan McGinty na een bijna ongeluk keert ze voor een tijdje terug naar Schotland. Haar opa is ziek en die bezit een kleine vliegtuigje met de naam Dolly met haar gaat ze zijn vliegtuigroute een tijdje overnemen. Het is zeker niet wat ze is gewend maar ze heeft er wel haar eerste vliegtuig stappen in gemaakt. Als ze in een storm terecht komt moet ze een noodlanding maken op een bijna onbewoond eiland waar alleen Gregor Cameron woont. Hij is een norse ornitholoog die daar de vogels bestudeerd en nu zitten ze samen met elkaar op dit eiland .
Ik heb van Jenny Colgan de serrie café zon&zee gelezen en daar waren meer personages aanwezig dat miste ik hier zeker. Het was voor mij soms langdradig zodat ik niet echt in het verhaal kwam vooral in het begin. Daarna toen ze eindelijk op het eiland was ging het verhaal wat meer lijken op een feelgood.

Meer recensies van Grietje Stoelwinder