Een boek dat je raakt

Reine is een succesvolle vrouw als interieurontwerpster en samen met Paul hebben ze een bedrijf . Ze woont samen met haar zoon Noé die ze alleen heeft opgevoed.Als ze op een dag de bohemien Pacôme leert kennen word ze op slag verliefd en beleeft een romantische tijd. Maar Reine heeft een geheim uit haar verleden en wanneer zal ze die moeten vertellen? Als ze dan ook nog een zakelijke deal krijgt met Pacôme word het allemaal nog ingewikkelder.
Langzaam word haar verhaal verteld en krijg je een kijkje in haar verleden.Als we naar het eind van het verhaal lopen krijgen we een aantal verrassende en spannende ontknopingen.Maar wat mij vooral bij blijft is dat het verhaal je ontroerd zo dat ik wel een traantje heb gelaten.
Voor mij was het een boek dat mij emotioneel raakt en dat maakt het althans voor mij een heel goed boek.

Meer recensies van Grietje Stoelwinder