Even terug in de tijd

Het verhaal speelt zich af in 1920 we volgen het leven van Louisa Cannon ze woont bij haar moeder maar door omstandigheden is ze daar niet zo gelukkig. Als ze op een dag probeert om aan haar gevaarlijke oom te ontsnappen komt ze brigadier Guy Sullivan. Hij helpt haar om de trein te halen en is diep onder de indruk van haar. Maar verder op het perron word zijn assistentie gevraagd als daar een dode vrouw word gevonden. Louisa gaat naar haar nieuwe baan bij de familie Mitford als kindermeisje en chaperonne. Als ze daar bevriend raakt met de oudste dochter Nancy gaan ze samen met Guy het avontuur aan om de moord op te lossen. Het is een boeiend verhaal je waant je in de jaren 20 en door dat het goed geschreven is houd het verhaal je goed vast.

Meer recensies van Grietje Stoelwinder