Spannende en goede thriller debuut

Grietje Stoelwinder 29 september 2019

In het Australische stadje Smithson wordt het lichaam gevonden van de mooie Rosalind Ryan. Bij haar lichaam worden in het meer rode rozen gevonden. Rechercheur Gemma Woodstock doet er alles aan om op de zaak te worden gezet. Haar relatie tot de dode vrouw is meer dan ze wil toegeven maar zet alles op alles om deze zaak op te lossen. Als het onderzoek verder in het verleden gaat komen er steeds meer geheimen naar boven die ze liever verborgen had gehouden. Ook haar relatie met rechercheur Felix McKinnon heeft een grote rol in het verhaal. Wat hebben Rosalind haar broers Marcus, Bryce en Timothy met de moord te maken. Of heeft het te maken met haar vader George Ryan een hele rijke zakenman. Een verhaal met veel wendingen maar toch voor mij nog een onverwacht einde.

Meer recensies van Grietje Stoelwinder