Een fijne feelgood

Zomer in de kleine bakkerij

Polly Waterford woont samen met haar grote liefde Huckle in een vuurtoren in het plaatsje Mount Polbearne. Ze heeft ook nog een bijzonder huisdier en dat is Neil een papegaaiduiker. Hij volgt haar waar ze ook maar heen gaat haar hobby en tevens haar werk is de bakkerij. Als de eigenares komt te overlijden en de zoon van de nieuwe eigenaar het heft in handen neemt wordt alles anders. Zelfs zo erg dat Polly ontslag krijgt en helemaal opnieuw moet beginnen. En als dat nog niet genoeg is komt Selina op het eiland wonen. Voor haar heeft Polly een groot geheim zal dit goed komen?

Voor mij was dit de eerste kennismaking met Polly je kunt dit boek best apart lezen maar mijn voorkeur zou toch zijn om het eerste deel te lezen. Je kan je meer inleven hoe Polly zich soms voelt en weet dan ook hoe de verhoudingen zijn.

Meer recensies van Grietje Stoelwinder