Een werkelijk uitmuntend goede feelgoodroman.

Voorop gesteld lees ik vaak thrillers omdat ik maar een paar goede feelgood schrijfsters ken.Maar dat gaat nu wel veranderen want dit boek krijgt zeker een plaatsje in mijn boekenkast. Wendy is zeker een goede schrijfster die ik zeker ga aanraden aan mijn vrienden.

Het verhaal gaat over Sofie die al haar hele leven verliefd is op Jelle een goede vriend van haar tweelingbroer Nate. Als er in haar jeugd een verschrikkelijk ongeluk gebeurt valt de vriendengroep uit elkaar. En iedereen is bezig om het op zijn manier te verwerken maar het speelt in het hele verhaal een grote rol. Als Sofie samen met Jelle een nacht door brengt maar daarna nooit meer iets van hem hoort is haar hart gebroken.Jaren later komen ze elkaar weer tegen als ze samen met haar vriendin op skivakantie gaat. Hij valt als een blok voor haar maar Sofie heeft eerst nog heel veel verdriet dat ze zelf nog moet verwerken.En als ze dan ook nog samen in een skihut ingesneeuwd raken komen alle gevoelens naar boven die ze niet kunnen stoppen.Zullen alle betrokkenen deze heftige tijd goed door komen?

Wendy heeft alle personages echt goed uitgewerkt zoals Sofie haar broer Nate en zijn vriendin Lize hun verhaal wordt mooi verwerkt zodat je ze goed leert kennen.Er zijn niet veel personages waar je van af vraagt en wie is dat?.Kortom het is een aanrader en tevens ga je er een traantje bij laten dus een top boek.

Meer recensies van Grietje Stoelwinder