Een fijne feelgood

Habon 20 februari 2024
Een schot in de roos’ is het eerste boek dat ik heb gelezen van Iris Visser.

Wat was dit een heerlijk boek om te lezen. Het scheelde niet veel of ik had echt het gevoel dat ik achter in de camper zat bij Owen en Floor.

Iris weet Schotland op een prettige manier neer te zetten. Niet te uitgebreid beschreven, maar net genoeg zodat je stiekem in je hoofd een vakantie aan het plannen bent.

De zoektocht naar de vader van Floor had genoeg wendingen dat je niet anders kon dan verder willen lezen. Bedankt voor de emotionele achtbaan, Iris.

Een schot in de roos’ is een ode aan Schotland en aan roadtrips, maar bovenal aan het feelgood genre. Dit boek demonstreert perfect de ingrediënten van een goede feelgood: een mooie setting, een leuk koppel, een beetje emotie en een warm gevoel van binnen wanneer je het boek uit hebt.

Al met al een aanrader en ⭐️⭐️⭐️⭐️ sterren verdient.

Dank aan HarperCollins Holland en World of romance voor het boek. Samen met anderen maak ik deel uit van de World of romance boeken launge 2024.

Meer recensies van Habon