Verhaal met diepgang

Booksbyharma 03 februari 2023
Ik had al een korte recensie geschreven, maar dit boek verdiend ook een uitgebreide versie. dus hier komt ie.

Naomi is journalist en haar ouders hebben haar hulp nodig. Haar ex Terence is eigenaar van een restaurant en Naomi moet zich voordoen als culinair journalist en moet van hem een artikel schrijven over de mega schuwe chef kok Jonas van Deursen.. Zo kan ze haar ouders helpen om in het huis te blijven wonen, want ze huren het huis van Terence.
Naomi zet alles op alles om Jonas zijn vertrouwen te winnen en zoekt ook informatie achter zijn rug om.
Intussen heeft de vader van Naomi de ziekte alzheimer en is hij om zo goed mogelijk zijn hersens te kunnen laten kraken puzzelt hij. Naomi helpt hem daarbij. Hij is totaal de kluts kwijt. Helaas gaat het steeds slechter met haar vader.
Naomi wint het vertrouwen en ze gaan op een culinaire trip samen naar Parijs en daar gebeuren spannende dingen tussen hun..
Maar hoe gaat het verder met de artikel en met haar vader...

Het is het eerste boek ooit die ik van Vannessa heb gelezen. Het is een mooi feelgood verhaal met een lach en een traan. Ook zat er diepgang in met het verhaal van haar vader die totaal de kluts kwijt is.
Je wordt snel het verhaal ingetrokken en het is lekker om te lezen, alles vloeit mooi in elkaar over.

Een aanrader om te lezen.

Meer recensies van Booksbyharma