Upgrade - Een verrassend debuut.

Hilona Schaft-Mol 06 oktober 2019
Een boek waar ik ontzettend van heb genoten. Geen cover waar ik in de boekwinkel door zou worden aangetrokken, maar nu met het boek gelezen zo passend bij het verhaal. Zo zie je maar weer: Never judge a book by its cover.

Ik houd ontzettend van gebonden boeken, er is gekozen voor mooi stevige ongebleekt papier en ik vind de lay out van dit boek erg fijn. Een mooi begin van een nieuw hoofdstuk en de hoofdstukken zijn kort en goed te volgen, wat denk ik erg zal worden gewaardeerd door de beoogde doelgroep.

Geweldig dat je in eerste instantie even op een dwaalspoor wordt gezet na het lezen van het eerste hoofdstuk. Je wordt gemakkelijk meegezogen in het verhaal, je krijgt sympathie voor de personages wanneer je ze gaandeweg door het boek beter leert kennen.

Het creodroom met al zijn nieuwe snufjes zoals glenzen en een rolpad. Het triggert mij als gadget snob en ik vind de woordkeuze van de schrijfster erg leuk gevonden, waarbij ik de 1e keer dat ik ze las dacht huh, maar ze werden al snel vertrouwd en normaal.

Kort samengevat een heerlijk verhaal om te lezen, waarbij er door het open einde zoveel vragen achterblijven dat ik niet kan wachten op het volgende deel.

Meer recensies van Hilona Schaft-Mol