wat te doen bij .......

Petra Holla 09 mei 2020
Dit is het eerste boek geschreven door Heather Chavez. de achterflap beloofd veel. Net zoals het eerste hoofdstuk. De hoofdstukken zijn kort en vlot geschreven, waardoor je ook blijft leven. Zeker omdat ook aan het eind van elk hoofdstuk je in een soort onbestendig gevoel achterblijft, waardoor je verder wilt lezen. Cassie is sterke daadkrachtige vrouw, die hoe dan ook bereid is veel over te hebben om haar door te bereiken. Vooral het beschermen van haar kinderen is zeer belangrijk, iets wat voor menig moeder herkenbaar zal zijn. In het midden van het boek kabbelt het een beetje voort. Er zit niet echt veel spanning in, toch is het wel boeiend genoeg geschreven om te blijven lezen. Naar het einde toe gaat het boek weer verder waar het in het begin ook was. Je wilt weten hoe e.e.a. in elkaar zit. Het einde gaat snel en is zeer verrassend.
Het boek is niet echt spannend, wel uitnodigend om te lezen. Als Heather het voor elkaar krijgt om meer spanning in bepaalde stukken te verwerken, zal zij zeker een super schrijfster gaan worden.
Ik ben benieuwd naar een volgend boek.

Meer recensies van Petra Holla