Angst...over grooming.

Ingrid Zeeuwe 25 augustus 2020
De auteur heeft in dit op zeer goede wijze het thema grooming in verwerkt. Wat doet het met een jong onzeker meisje van veertien als zij plotseling aandacht krijgt van een volwassen man die aangeeft dat hij tot over haar oren verliefd is op haar en dat zij de enige voor hem is? Lou is zo'n meisje, verliefd op haar karate leraar Mike. Nu is Lou volwassen, achttien jaar ouder, en kampt met een levensgroot trauma uit die tijd. Dan ontdekt ze dat Mike weer hetzelfde doet met een jong meisje en ze besluit in te grijpen.
In een vlotte schrijfstijl bouwt de schrijfster het verhaal op. Het verhaal wordt verteld vanuit diverse personages en vanuit Lou in het hier en nu en vanuit haar flashbacks uit het verleden. Het verhaal blijft boeien, vanuit elk personage. Ik kon het niet wwegleggen en heb het in een ruk uitgeluisterd . Ik zal zeker meer van deze schrijfster gaan lezen.

Meer recensies van Ingrid Zeeuwe