Bestaande en nieuwe inzichten

Ingrid Zeeuwe 11 maart 2022
Zomaar wat begrippen uit dit boek:: ministerie van waarheid, ministerie van liefde, vijfde dimensie, transformatie, hologrammen, intergalactisch, vrije wil, toestemming voor onderdrukking, adrenochroom, satanisme.
Spirituele roman met feiten en fictie.
Het verhaal doet denken aan 1984 maar dan gebaseerd op de huidige samenleving en waar we mogelijk naartoe gaan als die ontwikkeling zich doorzet. Niet iedereen zal dat (zo) zien. De meeste materie is mij bekend maar het boek heeft mij ook mooie nieuwe inrichten gebracht. Ik vind het een aanrader, maar niet voor iedereen. Diegenen die dieper kijken dan wat aan de oppervlakte speelt zullen het een aanwinst vinden.
Leuke aanvulling: na elk hoofdstuk wordt verwezen naar de website van de auteur waar nog bijbehorende video's ter verduidelijking te zien zijn.

Meer recensies van Ingrid Zeeuwe