Mooi met een twist

Ingrid Zeeuwe 28 april 2021
Katherine Thompson wil met haar verloofde Benedict een nieuw leven beginnen in Amerika. Zij besluit om met de Titanic naar Amerika te varen. Als haar broer Colin dat hoort wil hij absoluut niet dat zijn zus de Titanic op stapt. Er is namelijk iets aan de hand met dat schip. Colin, door zijn bazen onder druk gezet, weet de waarheid. In vertrouwen besluit hij zijn zus te vertellen eat er aan de hand is, in een poging haar leven te redden. Maar is het niet al te laat?
Mooi verhaal, mooie schrijfstijl. Leuke insteek, dat gegeven van die complottheorie. Wel was het tijdens het lezen van het boek net alsof ik weer naar de film van de Titanic zat te kijken, tor en met dialogen en sommige scenes toe. Dat vond ik dan weer jammer. Daar had de auteur van mij origineler in mogen zijn. Afgerond naar boven vier sterren. Goed voorgelezen als audioboek.

Meer recensies van Ingrid Zeeuwe