Iets te traag

Ingrid Zeeuwe 31 maart 2021
Ruth Ware staat garant voor slow suspence. Daat moet je van houden. Dit boek vond ik echter wel heel erg traag. Op een gegeven moment voorspelbaar.en ik.hoopte nog op een zinderende plottwist. Het verhaal wordt verteld vanuit Erin en Liz. Liz is een oud medewerkster van het spannende Snoop, een muziek-app. Bovendien elk hoofdstuk zie je dat terugkomen. Ik vroeg me af welke meerwaarde dat had. Uiteindelijk werd dat duidelijk maar was nou ook weer geen onmisbaar ingredient.
Erin runt samen met haar goede vriend Danny een chalet in de Franse Alpen. Liz en acht medewerkers van Snoop komen een week doorbrengen in het chalet omdat er belangrijke beslissingen genomen moeten worden ten aanzien van het bedrijf. Ieder heeft zo zijn geheimen en al vlug valt de eerste dode. Dan is het aftellen... Het las al met al wel lekker weg, ondanks het trage tempo, maar kon toch niet tippen aan de andere thrillers van Ruth Ware. Met flink wat pagina's minder was het ook goed geweest. Deze keer drie sterren

Meer recensies van Ingrid Zeeuwe