Perfecte resten van Helen Fields mocht ik lezen als buzzboek via Hebban en Ambo Anthos. De hoofdrolspelers zijn de inspecteurs Luc Callanach en Ava Turner. Luc heeft net Interpol verlaten als hij op zijn eerste werkdag voor de Schotse politie een moordonderzoek krijgt toegewezen. Het slachtoffer is alleen te indentificeren via een reepje stof en tanden. Ava krijgt te maken met baby lijkjes. Doordat Luc en Ava bevriend raken helpen ze elkaar bij deze 2 verschillende zaken.

Perfecte resten is een echte thriller, een spannend verhaal met soms gruwelijke details, niet echt voor tere zieltjes dus. Het boek leest als een sneltrein die niet te stoppen is, en is erg moeilijk om weg te leggen, je wil steeds verder lezen en dit keer ging het niet om wie de moordenaar is, maar om het waarom deze moordenaar de moorden pleegt. Perfecte resten is deel 1 van een serie met Luc Callanach en Ava Turner, wat mij betreft mag deel 2 snel vertaald zijn, ik kijk er naar uit. Zou dit boek zeker aanraden aan thriller liefhebbers.

Reacties op: Een echte thriller

Perfecte resten - Helen Fields