Achter gesloten deuren

Jacqueline59 29 september 2016
Achter gesloten deuren is het debuut van Ba Paris die van Frans-Ierse komaf is en is opgegroeid in Engeland.Op dit moment woont ze in Frankrijk.

Het verhaal gaat over Jack en Grace die voor de buitenwereld een perfect huwelijk hebben maar wat later blijkt totaal niet perfect is. De hoofdstukken lezen afwisselend in het heden en verleden.Zo komt de lezer er achter waarom Grace nooit alleen is of alleen op visite komt.

Achter gesloten deuren mocht ik lezen als #hebbanbuzz.
Het boek leest prettig,is op een bepaalde manier wel spannend maar is dit meer vanwege dat je toch wel graag wilt weten hoe dit kon gebeuren,waarom merken vriendinnen van Grace niks aan haar,hoe komt hier een einde aan en hoe wordt dit opgelost.Op mij kwam het boek vaak onwerkelijk over en toen ik het uit had bleef ik toch wat aan het eind missen,alsof het verhaal niet af was.
Hoop toch in het heden wat meer spanning in haar boeken tegen te komen.Van mij krijgt achter gesloten deuren 3 sterren.

Meer recensies van Jacqueline59