Spannend, verassend en sterk.

Jaimy Smeets 05 augustus 2019 Auteur
Ik heb dit boek mogen lezen voor de Hebban Debuutprijs, bedankt daarvoor.
Het boek sprak mij voordat ik het mocht lezen voor de Hebban Debuutprijs 2019 al aan.
Ik vond het wel een beetje The Walking Dead-achtig en aangezien ik deze serie gewedig vind, sprak dit boek mij dus ook aan.
Waar het boek enkele gelijkkenissen vertoonde met de serie The Walking Dead, was dit boek toch erg anders.
Niet alleen de mensen in de Q-zone die moeten overleven worden gevolgd, maar ook laat het boek zien hoe de regering hier in staat, hoe de media dit oppakt en hoe er aan een medicijn gewerkt wordt. Een heel mooi totaalplaatje die de hele uitbraak en besmetting goed uibeeld.
Hoe verder het boek naderde, hoe benieuwder ik was naar hoe dit zou eindigen.
Waar The Walking Dead na heel wat seizoenen nog steeds niet tot een medicijn en het einde van de besmetting is gekomen, hoopte ik dat het in dit boek wel zou eindigen.
Gelukkig werd ik niet teleurgesteld en komen op het einde alle verhaallijnen mooi samen.
Echt een aanrader!
Korte hoofdstukken, die steeds eindigen op een manier waardoor je wil doorlezen.

Meer recensies van Jaimy Smeets