Dit boek begint met Angel op haar 12e. Angels moeder is zwanger van haar geraakt op haar 15e en danst in een club. Het contact met opa is verbroken. Angel gaat wel langs bij opa. Angel heeft het moeilijk op school maar een nieuw meisje in haar klas fleurt haar leven op.
In hoofdstuk 13 zit Angel in de brugklas en in hoofdstuk 15 is ze 15 jaar oud. Haar moeder is ontslagen omdat ze op haar 30e te oud is om in de club te dansen en Angel probeert haar over te halen een baan in de horeca te nemen. Angel zit op haar derde middelbare school en Kayleigh (het meisje uit groep8) is weer in haar leven.
Ik vond dit boek een soort Boogers voor jongeren, een hoofdpersoon die zich in moeilijke omstandigheden staande moet houden en iets van haar leven probeert te maken. Ik vond het wat veel drama voor één meisjesleven maar zie aan de andere kant wel dat een gebeurtenis kan leiden tot andere gebeurtenissen. Ik heb het met veel plezier gelezen. Mijn dochter van 15 gaat het boek ook nog lezen en ik ben benieuwd hoe een 15 jarige dit leest.

Reacties op: Veel drama voor één meisjesleven

Drama Queen - Derk Visser
? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 14,99 Bestel het e-book € 8,99