Positief gevoel

Juul 22 maart 2020
Het gebeurt me niet vaak, maar ik heb dit boek in 1 keer uitgelezen. Het lukte me gewoon niet om het boek weg te leggen, zo nieuwsgierig was ik naar hoe het verder zou gaan.

Het verhaal bevat alles wat een boek interessant maakt. Vriendschap, nieuwe start, liefde, onzekerheid, maar ook spanning en onverwachte wendingen. Je verveelt je echt geen moment tijdens het lezen.

De personages gaan echt voor je leven, ik zag ze stuk voor stuk voor me. En elk karakter heeft zijn of haar belangrijke rol in het verhaal. Zelfs hond Max is belangrijk.

De stap die Suze waagt is er een die we misschien allemaal wel zouden willen maken. Maar ik vind het positief dat in het boek niet alles als rozengeur en maneschijn beschreven wordt. Want dat zal zo’n stap in werkelijkheid ook zeker niet zijn.

Toch is het een boek waarbij je achterblijft met een positief gevoel en een glimlach op je gezicht. Mijn oordeel: LEUK

Meer recensies van Juul