De Matchmaker - Linda Babel

Karin Kempenk 20 maart 2024
In “De Matchmaker” van Linda Babel volgen we het verhaal van de onhandige Nina. Haar vriendje Steve komt niet opdagen voor hun afspraakje, dus besluit Nina haar zus Annet te helpen bij de babyshower van hun nicht. Na de babyshower valt Nina ongelukkig en kan ze niet meer op haar been staan. Gelukkig schiet buurman Leon te hulp en brengt haar naar het ziekenhuis. Het resultaat: een gebroken enkel en zes weken in het gips.
Met de muren op haar afkomend, besluit Nina zich af te leiden door op zoek te gaan naar een vriendje voor haar zus. De zoektocht naar de juiste match verloopt echter niet altijd soepel. Zal het Nina lukken om een geschikte partner voor haar zus te vinden?
Linda Babel heeft met “De Matchmaker” een heerlijk, ontspannen en humoristisch tussendoortje gecreëerd. De levendige beschrijvingen van de personages en gebeurtenissen geven je het gevoel alsof je er zelf bij bent. Voor ik het wist, was het boek uit. Ik kijk al uit naar deel 2!

Meer recensies van Karin Kempenk