De perfecte match - Linda Babel

Karin Kempenk 27 maart 2024
“De perfecte match” van Linda Babel is het laatste deel uit de Match-serie. In dit deel wordt beloofd uitsluitsel te geven over de Matchmaker-missie van Nina. Ook in dit deel zit de karakteristieke, vlotte schrijfstijl vol humor van Linda Babel.
Na een verontrustend telefoontje van de ex van Steve weet Nina niet of ze hem kan vertrouwen. Buurman Leon biedt een schouder om op uit te huilen en steunt haar waar nodig. Buurman Leon spookt nog regelmatig door Nina’s hoofd. Een vliegreisje naar Parijs met Steve en de opening van Leon’s zaak vallen allemaal in hetzelfde weekend. Nina staat voor een moeilijke keuze. Ondertussen is ze ook nog steeds op zoek naar de perfecte match voor haar zus. Welk koppel of welke koppels vormen de perfecte match?
Ik heb genoten van deze serie. De verrassende, humoristische gebeurtenissen nemen je helemaal mee in het verhaal. Je geniet van Nina en haar spontane, niet doordachte acties, en de beschrijvingen van de goddelijke ijsjes. Deze tussendoortjes zijn aanraders om te lezen.

Meer recensies van Karin Kempenk