Het kwaad in jou - Karin Rose

Karin Kempenk 20 maart 2024
“Het kwaad in jou” van Karen Rose Is het 5de boek uit de Baltimore serie.
Volg Taylor’s aangrijpende zoektocht naar de waarheid over haar vader, die ze altijd voor een monster hield. Gedreven door nieuwsgierigheid, sluit Taylor zich aan bij Healing Hearts, een toevluchtsoord voor kinderen, waar haar vader een rol speelt.
Bij Healing Herts ontstaat er een unieke band tussen Taylor en Jazzie. Jazzie, die sinds de dood van haar moeder geen woord meer heeft gesproken, draagt een geheim met zich mee. Wat weet zij?
Terwijl Taylor’s verhaal zich langzaam ontvouwt, loopt de moordenaar van Jazzie’s moeder vrij rond. Vast besloten om onafgemaakte zaken te regelen.

Het verhaal komt traag op start en kent weinig echte spanning. Toch is het een goed verhaal, waarin familie, vaders en dochters, centraal staan. Met het grote aantal personages vond ik het een uitdaging om alle connecties te leggen. De link met personages uit de andere series heeft voor mij altijd een extra dimensie. Ondanks dat het misschien niet Rose’s sterkste werk is, wil je weten hoe het verhaal afloopt.

Meer recensies van Karin Kempenk