Emotionele feelgood

karinleestkobo 27 maart 2024
tweede kans, gedwongen samenzijn, emotionele rollercoaster.

Als ik je weer zie is het tweede boek dat we kregen voor de world of romance Boekenlounge en wat heb ik ervan genoten.
Als ik je weer zie zit slim in elkaar. Heden en verleden wisselen elkaar af. In het verleden zijn de hoofdpersonen Lily en Seb dol op elkaar (net als hun families). In het heden is dit helemaal anders. Je vraagt je steeds af wat er gebeurd is en hierdoor is het boek lastig weg te leggen.
Tijdens het lezen heb ik gelachen, gezwijmeld, was ik ontroerd (oh die allerlaatste allinea) en heb ik me boos gemaakt om hoe oneerlijk Lily behandeld werd/ wordt om dingen waar zij niets aan kon doen.
Gillian King heeft met ‘Als ik je weer zie’ wederom een heerlijke realgood neergezet die je als liefhebber van feelgood romans eigenlijk wel gelezen moet hebben.

4.5 sterren

Meer recensies van karinleestkobo