Veroverd door de cowboy

karinleestkobo 30 maart 2024
Enemies to lovers, small town, cowboys, smut.

Ik was zo benieuwd naar het verhaal van Grayson en Mackenzie. Al 5 boeken krijg je steeds kleine stukjes van het geruzie en geflirt van dit stel mee waar vooral de haat van Mackenzie voor Grayson duidelijk aanwezig is. Al die tijd vroeg ik me af waar die haat nou vandaan kwam. Op het antwoord hoefde ik niet lang te wachten. Meteen in het eerste hoofdstuk was het overduidelijk wat er nou tussen de twee gebeurd is, al is maar 1 van hen ervan op de hoogte.
De reden waarom Mackenzie een hekel heeft aan Grayson is begrijpelijk, maar had al 5 jaar ervoor opgelost kunnen worden. Dat een man 5 jaar lang achter een vrouw aan blijft gaan die alleen maar bitchy tegen hem doet en hij ondertussen niet naar andere vrouwen kijkt is een beetje ongeloofwaardig.
De grappen die twee met elkaar uithalen zijn wel weer heel leuk. Net als hoe de familie Bishop en alle knechten op de ranch met elkaar omgaan.
Het zesde deel uit de serie kenmerkt zich weer door de vlotte en humoristische schrijfstijl van Kennedy Fox. Het boek is los te lezen, maar er komen een hoop karakters uit de andere boeken in voor waardoor het makkelijker leest wanneer je de volgorde aanhoudt. Op naar deel 7.

3.5 sterren

Meer recensies van karinleestkobo