Matig slot van een mooie serie

Ik heb dit als luisterboek gelezen/ geluisterd (!)
Het spannend slot, een meesterwerk, dat is wat mij beloofd wordt en wat ik na de vorige delen ook wel verwachtte!
Dat viel wel wat tegen. Spannend was het niet en zelfs iets van een spannende opbouw mis ik.
In dit deel staat dochter Line centraal. Zwanger,aan het verhuizen en haar oude jeugdvriendin Sofie tegen het lijf gelopen. Ook zij is net verhuisd en heeft een jong dochtertje. Naast dat het verhaal oa gaat over de inhoud van een oude kluis die in het huis van Sofie staat, is er veel zwangerschaps en baby geklets.
Daarnaast is William Wisting met een zaak bezig.
De schrijfstijl vind ik, net als de andere delen, prettig. Geen veel te lange zinnen, duidelijk taalgebruik. En ondanks de lichte teleurstelling heb ik dit boek wel met plezier geluisterd. William en Line zijn inmiddels toch een soort "bekenden" geworden en het is leuk om over hun te lezen, luisteren in mijn geval!!

Meer recensies van Letterslezen (Suzanna)