Vlot geschreven feelgood

De burn-out van @sophiekinsellawriter is alweer een heerlijk, vlot geschreven verhaal waar je zo doorheen vliegt. Een boek van Kinsella staat garant voor een aantal uren heerlijk wegduiken in een boek.

Sasha loopt over van de stress. Op haar dieptepunt besluit ze alles achter te laten en te gaan bezinnen in Devon, in het hotel waar ze als tiener altijd ging logeren bij haar ouders. Helaas doet twintig jaar wel wat met een prestigieus hotel. Er is nog maar weinig te bekennen van haar herinneringen. Gelukkig is het strand er nog en kan ze zich daar terug trekken. Alleen. Of dat is toch de bedoeling.

Helaas duikt er nog een andere gast op het strand op. Finn, een knappe jongeman die ook even tot rust wil komen. Op hetzelde strand. In hetzelde hotel. Sasha en Finn besluiten elkaar te negeren en zover mogelijk uit elkaars buurt te blijven. Tot enkele gebeurtenissen hen dwingen om toch contact te leggen met elkaar.

De burn-out begint erg herkenbaar. Een drukke job, geen tijd om te koken, geen ontspanning, altijd maar appjes en mailtjes van het werk. Wie wil daar nu niet van ontsnappen? En Sasha is zo stoer om het gewoon te doen. De boel de boel laten en vertekken! Zoals we gewoon zijn van kinsella is de humor steeds aanwezig in het boek. De gebeurtenissen die kinsella beschrijft laten niemand onberoerd. Ze heeft gewoon een hele fijne schrijfstijl. Al moet ik wel zeggen dat het herstel van Sasha wel heel vlot gaat eens ze zich in Devon bevindt. Maar goed, ik ben, zoals altijd, fan van haar boeken ❤️

Meer recensies van Lindsay Blockhuys