Psychologische thriller

Lindsay Blockhuys 08 februari 2024
De gast is alweer een psychologische thriller van BA Paris. Iris en Gabriel komen terug van vakantie en ontdekken dat Laure, een gemeenschappelijke vriendin, bij hen is ingetrokken. Ze draagt de kleren van Iris en voelt zich er duidelijk helemaal thuis. De twee hebben er in eerste instantie niets op tegen als Laure bij hen blijft. Maar na een tijdje komen er meer geheimen en leugens boven tafel en komen alle relaties onder druk te staan....

De gast is geen gruwelijke thriller. Maar is een psychologisch steekspel. Hoewel er een aantal lijken zijn in dit boek zou ik het niet zozeer een typische thriller noemen. De onderlinge verhoudingen, affaires, intriges,... Maken dat ook romantiek en lust een grote rol spelen in dit boek.

Je vliegt door dit boek heen, de korte hoofdstukken, de vlotte pen van Paris, de geheimen die komen boven drijven,.... En dan die epiloog. Ja wauw dat had ik niet zien aankomen! Ik ben fan

Meer recensies van Lindsay Blockhuys