Een gruwelijk goed boek

Gardner slaagt erin de thriller te openen met een gruwelijk begin. We vallen meteen binnen bij een moordpartij op vier studenten. Enkel Sarah kan ontkomen. Het boek springt een jaar verder en daar leren we Flora kennen. Zij overleerde een 472 dagen durende ontvoering, verkrachting en mishandeling. Ze richt een forum op om "overlevers" te helpen. Zo leren Sarah en Flora elkaar kennen.

Een gezin wordt uitgemoord, enkel de oudste dochter, Roxanne, kan ontkomen, zij is gaan wandelen met de honden. Toeval of niet? Gardner slaagt er in je hierover te doen twijfelen gedurende het hele boek. Soms denk je dat Roxanne onschuldig is, soms denk je van niet.

Brigadier D.D. Warren is belast met het onderzoek naar de moord op het gezin. Flora wil graag helpen omdat Roxanne zich kortgeleden aansloot op haar forum, ze voelt zich hier verantwoordelijk voor. Eerst staat D.D. hier weigerachtig tegenover, maar al snel ziet ze de voordelen om samen te werken met Flora. Kunnen ze samen de moord oplossen? En waar is Roxanne gebleven? Heeft ze toch iets met de moord op haar gezin te maken?

Wie de uiteindelijke moordenaar is, en welke andere gruwelijke dingen er nog gebeuren in het boek kom je te weten als je deze goede thriller zelf leest. Ik had alvast niet zien aankomen wie de moordenaar is....

Knap werk, een thriller die zeer vlot leest, zeker een aanrader!

Meer recensies van Lindsay Blockhuys