Van high heels naar cowboylaarzen

Liz DivaBooks 15 augustus 2020
In Leven als een prinses in Texas volgen we Samantha en haar moeder naar Texas. Na een vecht scheiding besluit Sam’s moeder naar Texas te verhuizen en een Bed and Breakfast te beginnen. Sam is hier totaal niet blij mee en werkt tegen tot het moment daar is en ze toch echt het vliegtuig in moet stappen.

Wanneer we arriveren in Texas, wacht er een bouwvallig huis op haar aankomst. Meteen voelt Sam de heimwee, tot ze de prachtige cowboy Scott ontmoet.  Haar hart heeft de keus al gemaakt, maar haar innerlijke prinses staat niet bepaald te springen hierom.

Op haar nieuwe school in Texas spot ze meteen de sexy Hunter. Hij is de prins van de school en Sam is vastbesloten hem te verleiden om zo weer haar oude vertrouwde positie te vergaren.

Waar ik van Lizzie van den Ham en van Debra Eliza Mane gewend ben dat er twee vertel perspectieven zijn, is dat er hier maar één. Dit is soms wel jammer want je krijgt hierdoor niet te zien waar Scott allemaal mee zit en wat hij voelt.

Een groot pluspunt in dit boek vind in de persoonlijke ontwikkeling van Sam. Ze heeft in een korte tijd veel mee gemaakt en wil alles weer hebben zoals het thuis in Nederland was. Scott zorgt er echter voor dat ze gaat nadenken.
Wanneer ze een “niemand” ontmoet die ze normaal te min vind, gaan Sam haar ogen echt open.

Hoe dit boek zal eindigen is natuurlijk geen verassing. De reis hier naartoe heeft me echter echt tot huilen geraakt. Sam zit heel erg met zichzelf in de knoop en wilt uiteindelijk als Scott haar niet wilt vluchten.
Hier ontmoeten we een man die Alex heet en hij is het laatste stukje van de puzzel.

Wanneer je als lezer zin hebt in een verhaal dat een verboden liefde heeft, sexy mannen en een redder in nood is dit boek zeker de juiste keus. Steamy scenes zijn er, maar niet super uitgebreid wat ik niet erg vind. De strijd in Sam haar hoofd is duidelijk aanwezig en soms een tikje te veel voor mij.

Het moment dat ze echt weet wat ze wilt is alles koek en ei met haar hart, boze stemmetje en innerlijke prinses. Dit boek is heerlijk voor tussendoor en zorgt ervoor dat je gewoon even de dagelijkse sleur kan vergeten.

LANG VERHAAL KORT

Een heerlijk boek wat snel weg leest. Je blijft met een heerlijk gevoel achter en de schrijfstijl is heel toegankelijk. De emoties van Sam worden goed overgebracht en zorgen voor een echte klik tussen lezer en hoofdpersoon.
Heel diep gaat het verhaal niet, maar het weet wel de spanning erin te houden. Wanneer dit boek uit is, sla je deze dicht met een grote glimlach en een fijn gevoel.

Meer recensies van Liz DivaBooks