Hoofd leeg maken en genieten

Lizzie 20 juli 2018
De eer gehad om dit boek al vooruit exemplaar te mogen lezen.
Het boek had ik in één dag uit (kon het niet laten om in mijn bed tot diep in de nacht door te lezen). Het leest zo vlot en heeft de nodige humor.
Ik heb dikwijls hard op gelachen met bepaalde scenes of uitspraken die de personages maken.

Het boek deed me vooral eerst denken aan de serie yoga girls. Omdat de verhaallijn hier wel met elkaar overeenkomt. Maar erg is dit niet hou wel zo van de gerne, even je verstand op nul en genieten van het de romantische-erotische spanning die in het boek hangt.
Het plot is misschien geen hoogstandje omdat je van mijlen ver voelt aankomen hoe het zal eindigen of wat het volgende is dat zal gebeuren. Het blijft een leuk ontspannend boek om eventjes alles rond je te vergeten. Daarom hou ik persoonlijk wel van dit soort boeken, je hoeft er niet al teveel bij na te denken, het brengt je aan het lachen.
Mijn favoriete personage in dit boek is toch wel Noah, hij had onmiddellijk mijn hart gestolen.
Hij wordt dan wel afgeschilderd als de Playboy maar heeft een zachtaardige kant waardoor Kaleigh ook voor hem valt. Het begint allemaal met een onschuldige flirt met stomende seks.
Het is leuk om het boek uit beide hun standpunt te lezen. Hierdoor kan je je als lezer beter inleven in de personages, hoewel het met dit boek niet moeilijk was om er onmiddellijk in te komen.

Meer recensies van Lizzie