Absolute aanrader!!!

Loraines_books 01 april 2020
Verlossing is helaas alweer het laatste deel in de King serie, maar wat een afsluiter zeg!!

Tijdens de eerste 3 boeken leerden wij Josh en Luci kennen, en kregen wij een kijkje in hun relatie vol ups en downs. Ook in dit deel krijgen zij weer te maken met verschillende ups en downs en hebben ze elkaar harder nodig dan ooit.

Het boek is weer zoals we van Olivia gewend zijn, heerlijk romantisch een tikkeltje spannend en de nodige sexy scènes.
Door de uitgebreide verhaallijnen krijg je een echt beeld bij het boek en kun je je prima inleven. Vooral in een bepaald deel van het boek worden de emoties zo goed omschreven dat ik meerdere tranen heb gelaten.

Ondanks alles wat Josh en Luci hebben meegemaakt houden ze nog steeds van elkaar. Maar ook in dit boek wordt hun relatie weer op de proef gesteld. Ook Ben wordt op de proef gesteld en probeert zijn weg te vinden in zijn eigen leven maar ook in dat van Josh en Luci.

Naast de nodige tranen zijn er ook weer heerlijke romantische stukken waarbij je weer even lekker weg zwijmelt.

Het was weer een heerlijk boek en een perfecte afsluiting voor de serie. Ook al zal ik Josh, Luci en Ben erg gaan missen.

Ik kan niet wachten op de volgende boeken die Olivia voor ons in petto heeft!!

Meer recensies van Loraines_books