Fox!

Loraines_books 20 maart 2024
Ik kon gewoon niet meer stoppen met lezen!

Na het overlijden van haar vader erft Janie zijn tattooshop. Het verkopen van de shop zou voor Janie de makkelijkste optie zijn, maar dan hoort ze een aantal artiesten zweren dat ze het zou verpesten als ze de shop zou overnemen. Janie is vastbesloten ze het tegendeel te bewijzen. Het enige probleem is Fox. Hij is arrogant, zelfingenomen en onbeschoft. Hij doet er alles aan om Janie te laten zien hoe waar hun woorden zijn. Helaas voor hem gaat Janie geen uitdaging uit de weg.

Dit is voor mij het eerste boek van DJ Krimmer, maar er gaan zeker nog veel volgen. Wat heeft zij een fijne schrijfstijl. Door af te wisselen van perspectief krijgt het verhaal diepgang. Daarbij is het verhaal vlot geschreven en ligt de focus op de personages.

Als age-gap romance lover is dit gewoon het perfecte boek. Janie en Fox hebben een dynamiek van aantrekken en afstoten. De chemie ontbreekt dan ook niet in het verhaal. Het is zo leuk om telkens te zien hoe ze op elkaar reageren. Je kunt hierdoor ook niet stoppen met lezen omdat je wil weten hoe het afloopt.

In het verhaal worden ook beladen thema’s aangehaald. Hier is de ruimte voor en geeft het verhaal ook de nodige diepgang. Het hielp mij vooral Janie nog beter te begrijpen.

De setting van het verhaal is een tattooshop, deze speelt ook een belangrijke rol in het boek. Je wordt als het ware onderdeel van het team. Hiermee maakt de auteur je ook heel nieuwsgierig naar de volgende delen in de serie.

De chemie die Janie en Fox samen hebben komt tot uiting in geweldige spicy scenes! Deze zijn hot en de passie spat van de pagina’s.

Ik heb genoten van ‘Fox’ en kijk al uit naar het volgende deel in de serie!

Het boek krijgt van mij ****!

Bedankt voor het recensie-exemplaar Sisterspressnl.

NB: Dit boek is een recensie-exemplaar dat ik heb ontvangen in ruil voor mijn eerlijke mening.

Meer recensies van Loraines_books