A Touch of Darkness - Scarlett St. Clair

Lottelivre 02 augustus 2023
A touch of darkness is het eerste deel in de Hades x Persephone-serie van Scarlett St. Clair en het vraagt ABSOLUUT om meer. WAUW. Het gebeurt niet vaak dat ik een boek van bijna 400 pagina's in één dag verslindt, maar met dit boek kon ik gewoon niet anders. Wat was dit HEERLIJK! Scarlett St. Clair heeft een hele fijne schrijfstijl en weet de spanningsboog erg goed te behouden bij de lezer. Daarnaast is ze erg goed in het omschrijven van de personages en hun karakteristieke eigenschappen. Na het lezen van dit eerste boek in deze serie voel ik me al gelijk verbonden met hen. Enne... doe mij ook zo'n God van de Onderwereld! Misschien is Hades wel, op Mr. Darcy van Pride and prejudice na, een van mijn grootste bookcrush OOIT!

Voorafgaande aan het lezen van dit boek had ik weinig kennis over de Griekse mythologie en de bijbehorende goden. Tijdens het lezen ben ik dan ook elke keer even de benoemde goden gaan googlen, zodat ik iets meer background story over hen had. Ik heb dus ook veel kunnen leren door dit boek.

Dan moeten we het écht even hebben over de spicy scènes in dit boek, want... WOW. Vergeleken met eerdere boeken die ik las waarin seksscenes waren opgenomen, was dit wel héél erg spicy. Vond ik dat erg? Nee, want de auteur is uitermate goed in het neerzetten van deze momenten, haha! Ik kreeg het er warm van...

A Touch of Darkness is absoluut nu al een van mijn favoriete boeken van dit jaar. Hou je van Griekse mythologie, fantasy én ben je niet vies van enorme spicy scènes? Ren naar de boekhandel om dit boek te halen (en begin 's ochtends vroeg met lezen, want je wil in één keer door!)!! Please, uitgeverij Zomer & Keuning, geef ons zo snel mogelijk boek 2!!!!!!

Sterren: *****

Meer recensies van Lottelivre