De geheimen van Maxton Hall College - Mona Kasten

Lottelivre 28 juli 2023
Of ik weer net zo heb genoten van dit boek als van de vorige? ZEKER! Wat is dit toch een heerlijke serie! Daar waar de spanningselementen in dit boek iets minder waren - werd het 'lekkere lezen' hierdoor niet beïnvloed. Je wil wederom blijven doorlezen als je eenmaal bent begonnen aan dit boek. Mona Kasten heeft een ontzettend toegankelijke, beeldende en fijne schrijfstijl. Door deze boeken ben ik ook absoluut benieuwd naar haar eerder verschenen boeken.

In mijn recensie van Maxton Hall College (lees deze hier) omschreef ik de sfeer als High School Musical meets After van Anna Todd. Daar sluit ik mij nog steeds bij aan. De roman is wederom heerlijk juicy, sexy, romantisch, schandalig, herkenbaar en heel erg fijn. Extra leuk aan dit boek vond ik dat we nu ook het verhaal vanuit de ogen van Ember en Lydia meekrijgen en hen dus ook iets beter leren kennen. Het afwisselen van de perspectieven is verre van storend, omdat Kasten de personages goed weet neer te zetten met ieder zeer karakteristieke eigenschappen. Elk personage heeft iets interessants over zich heen, waardoor het juist leuk is om in hun huid te kruipen.

Heb ik mijn zusje gedwongen om deze boeken op haar vakantiestapel te leggen? Absoluut! Dit zijn heerlijke boeken om in te duiken naast het zwembad. Maxton Hall College is de enige school die je wél in de zomervakantie wil bezoeken!

Zo. En dan wil ik eigenlijk nu wel gelijk door in het derde deel. Kunnen we 'm niet eerder laten verschijnen dan januari 2024, Boekerij?

Meer recensies van Lottelivre