Staat als een huis

Margje_V 18 maart 2024
Perfectly Wrong – Sarah Rivens

Het verhaal over Benjamin Jenkins en Isabella-Bella Grace. Plus de tegendraad van Deel één Captive.  Het is wel aan te raden om dat deel eerst te lezen anders heb je meer moeite met de personages die bij de maffia horen.

Benjamin was als tiener al verliefd op Isabella. En andersom ook.
Ze weten allebei niet hoe ze hierop moeten inspelen en het duurt dan ook lang voordat ze iets met elkaar krijgen.  Als ze een nacht intiem zijn geweest, verdwijnt Ben plotseling en hoort Bella jaren niets meer van hem.  Bella kan hem niet vergeten en denkt dagelijks aan hem. Na al die jaren wil ze weten waarom hij haar zomaar uit het niets in de steek liet.

Laten we eens beginnen met een aantal namen die in dit boek voorkomen. Het is een beetje verwarrend wie nu wie is af en toe. Ella, Bella, Ally, Isobel, Isabella, Kiara, Cole, Kyle, het lijkt allemaal op elkaar en het is ontzettend onhandig.  Als je Mark en Andreus tegenover elkaar zet is dat prettiger dan Mark en Marco. Maar dat is een persoonlijke mening.

Dan het positieve. In deel1.5 komen we Asher weer tegen, die zijn ‘gevangene’ heeft ondergebracht in een appartement ergens in Manhattan, zodat ze veilig is. Een gevangene is iemand die voor één van de maffiabazen werkt en daar ook behoorlijk mee verdient, omdat het een gevaarlijke baan kan zijn.  De man waar ze voor werken heet hun ‘eigenaar’.  Je krijgt terugblikken over de ontmoeting tussen de twee.  In deel één vertelt vanuit Ella.  In dit deel vertelt Asher een stukje van zijn verhaal.
Asher wil niet toegeven dat hij verliefd op Ella is en is levensgevaarlijk als hij sacherijnig is. Dat hij Ella mist is meer dan duidelijk.   Ash is een echte klootzak.

Ben en Bella zitten nog steeds met elkaar in hun maag. Ze missen elkaar vreselijk en hebben beide geen serieuze relaties gehad in de afgelopen jaren.
Kruislings vertellen Ben en Bella hoe ze elkaar weer vinden via Social media. Bella doet zich voor als iemand anders en probeert zo weer in contact met hem te komen.   Kunnen ze de relatie weer voortzetten of gaat het alsnog weer mislukken?

Het boek leest, naast al die op elkaar lijkende namen, erg prettig en de schrijfstijl is vlot en makkelijk. Het verhaal staat als een huis en is echt een maffiaverhaal.
Wat spanning, sensatie, verliefdheid, samen met een beetje smut erin en het is weer een compleet plaatje. Op naar deel twee!
Drieënhalve sterren.

Margje voor Sannereadsalot
Genre: Dark Roman
Uitgever:Horizon
ISBN:9789464103663
Pagina’s:572
Uitvoering:Paperback
Uitgave:Februari 2021

Dank aan Horizon uitgevers voor het recensie-exemplaar

Meer recensies van Margje_V