Echte wraak

MargooSchrijft 20 september 2020
Nadat ik dit boek al meerdere keren net niet gekocht had, kon ik het eindelijk niet laten om deze te kopen: Gouden kooi van Camilla Läckberg.

De Gouden Kooi gaat over Faye, een vrouw die het samen met haar man gemaakt heeft. Ze hebben ongelimiteerd geld, een lieve dochter en elkaar. Totdat Faye Jack niet meer gelukkig kan maken en ingewisseld wordt door een jongere vrouw.

Al snel heeft Faye door dat haar vervangster ook door Jack veranderd zal worden in de huisvrouw die Faye is geworden.

Faye, die zonder iets op straat komt te staan, vindt al snel haar oude ik terug en weet duidelijk wat ze wil: wraak.

Het boek leest vlot door en de hoofdstukken worden afgewisseld door stukken uit het verleden die je meenemen in het ontstaan van het succesvolle bedrijf Compare en de uitleg hoe het zo heeft kunnen komen. De personages hebben allemaal verrassende kanten en zijn goed omschreven. Echt een thriller? Dat weet ik niet. Wel een pageturner.

Meer recensies van MargooSchrijft