Niet neer te leggen

Marjolein Slats 07 januari 2018
Waarom heb ik zo lang gewacht met het lezen van dit boek! Het is een boek wat niet neer te leggen valt. Ik probeerde zelfs lopend in het donker van de bus naar huis door te blijven lezen.
Feyre is zo'n mooi persoon om over te lezen. Ze is enorm menselijk met fouten en al, maar toch heel moedig en dapperder dan de meesten.
Ik heb altijd al wat met de wereld van de Fee gehad en hoewel de wereld die hier geschetst wordt enorm dodelijk is zou ik er toch graag rond willen lopen. Ik hoop dat we in de volgende delen nog veel meer van dit bijzondere rijk zullen meemaken. Van de uitbundige feesten vol drank en muziek tot de dodelijke wezens die van nachtmerries zijn gemaakt. Ik ben geïntrigeerd.

Meer recensies van Marjolein Slats