Een geweldig einde van een prachtige trilogie

12 oktober 2019
Jullie hebben natuurlijk allemaal al in de recensies van de vorige delen kunnen lezen dat ik erg gek ben op deze serie van Teri Terry. Laat ik maar meteen met de deur in huis vallen dat ook dit deel wederom niet teleurstelt. Sterker nog ik vind dit misschien nog wel het beste deel van de alle drie. In dit deel leren we namelijk steeds meer over Kyla en waar ze vandaan komt. Zo ontdekken we beetje bij beetje wie haar echte ouders zijn. Daarnaast worden de hoeders natuurlijk steeds meer ontmaskerd en doet Kyla er samen met haar oude en nieuwe vrienden alles aan om deze foute hoeders te ontmaskeren. Het liefst willen ze deze dystopische wereld weer terug brengen naar hoe het vroeger was. Want tja die wereld van vroeger bleek zo slecht nog niet te zijn. Waar in de vorige delen heel veel personages een belangrijke rol hadden vind ik het in dit laatste deel vooral om Kyla en haar ontdekkingsreis naar haar verleden draaien. Langzaam aan merk je dat de wirwar aan draadjes in deze serie samenkomen. Ik vond dit boek dan ook echt een geweldig einde van een geweldige serie.

Gewist van Teri Terry nog niet gelezen dan raadt ik iedereen aan dat zeker te gaan doen ik kan helaas niet meer dan een 10 geven. Dit boek krijgt dus wederom een dikke 10 van mij.

Meer recensies van