Twisted games

Michaela1981 27 april 2024
Twisted games is het 2 de boek na Twisted love van Ana Huang. Als je deze wil lezen raad ik aan om de vorige eerst te lezen, aangezien deze volgt erop.

Prinses Bridget is een sterke wil maar is getekend aan haar plichten. Als haar broer afstand wil doen van de troon moet ze terug naar huis verhuizen. Hier moet ze een opleiding volgen om de toekomstige koning te worden. Daardoor moet ze afstand nemen van de enige man bij wie ze wil zijn maar nooit kan hebben.

Rhys Larson is een dedicated bodyguard, hij heeft 2 regels; 1 te bescherm de cliƫnt en als 2 de geraak nooit emotioneel betrokken. Nooit!
Nog nooit heeft hij deze regels gebroken tot hij haar leerde kennen.

De auteur heeft een leuke schrijfstijl en zorgt ervoor dat het niet saai wordt maar dat je word vastgehouden tot het einde.

Ik vond het een leuk boek maar had toch ietsje meer verwacht. De intieme scenes waren minder dan ik dacht. Maar de grappige momenten maakten het dan weer goed. Ben benieuwd naar het derde deel.

Meer recensies van Michaela1981