Hoeveel kan een mens verdragen?

Mieke Piersma 27 april 2020
Wàt een heftig boek is dit, gebaseerd op een waargebeurd verhaal. Al het erge wat je kan overkomen, is Roelf overkomen.!
Het verhaal wordt zo prachtig verwoord, zodat je direct in het verhaal zit en je meeleeft met Roelf en alle anderen die van hem hielden.
Het zal je maar gebeuren....je kunt je het niet eens voorstellen! Esther Boek weet op een treffende manier ons mee te nemen in het leven van Roelf en zijn vrouw Ellen en hun zoontje Tim Pieter. Ook weet Esther als geen ander een sfeer te scheppen, die je aan het boek gekluisterd houdt.
Met verbijstering las ik hoe het in de rechtzaal toeging en hoe machteloos je bent. Ik kan dit boek iedereen van harte aanbevelen, want het is een absolute aanrader! Van mij een dikke 5*

Meer recensies van Mieke Piersma