Heel goed debuut!

Mieke Piersma 01 januari 2021
Ik vond het een goed debuut van Anke Verbaak. Wel vond ik het in het begin lastig en warrig dat er steeds gewisseld werd van heden naar het verleden zonder dat dit aangegeven werd. Dus wel even je hoofd erbij houden.
De vriendschap tussen Michiel en Britt wordt na verloop van tijd liefde, maar intussentijd heeft ze een afspraak met Oscar, haar jeugdliefde.
Hij wil een huis kopen die Britt als makelaar in de verkoop heeft.
Oscar wil heel graag de draad weer oppakken na al die jaren, maar Britt wil dat niet en maakt hem dat duidelijk wat hij haar niet in dank afneemt.
Michiel veranderd als ze zijn gaan samenwonen. Hij is een controlefreak en houdt de touwtjes in handen.
Zijn gedrag wordt steeds erger en ik had hem allang mijn huis uitgeschopt. Britt pikt teveel van hem, waar ze later spijt van krijgt.
Als Michiel haar in alles controleert, breekt de hel los….Een goed debuut van Anke en tevens een aanrader!

Meer recensies van Mieke Piersma