happiness!

MijnBoekKeuze 04 maart 2024
Zomer in hotel Happiness - Floortje Sanders

Wat fijn om weer terug te zijn in hotel Happiness in Amsterdam, ditmaal in de zomer, dus haal je zomerjurkje maar tevoorschijn om op vakantie te gaan!

Lana en Julien zijn gelukkig op hun boerderij in Frankrijk, maar als ze een telefoontje krijgt van Patrick uit Amsterdam vertrekt ze wederom zonder twijfel naar hotel Happiness. Het is een chaos in het hotel maar al snel voelt Lana zich weer helemaal thuis bij haar oude vrienden.
Julien beleeft zijn eigen avonturen in Frankrijk, houdt hun liefde stand?

Naast de perikelen in Frankrijk komen ook de broers Omar en Mo dit keer wat vaker aan bod en vertellen hun verhaal, erg leuk! De personages worden nog verder uitgediept en je leert ze nog beter kennen.. het verhaal wordt hoofdzakelijk vanuit Lana vertelt en welke avonturen ze weer meemaakt met Lenie uit de Jordaan, het echtpaar Bloem en ook haar vader en Susan keren terug in dit tweede deel.

Hotel Happiness zou hotel Happiness niet zijn zonder een flinke dosis chaos, humor, vriendschap, liefde, hilarische gebeurtenissen, bijzondere ontmoetingen en excentrieke mensen, ik hou ervan!

De hoofdstukken zijn kort, het is vlot geschreven, leuke verhaallijn, kortom een heel fijn boek om te lezen.

De delen zijn los van elkaar te lezen maar Ik raad wel aan deel 1 eerst te lezen ivm de personages en ga daarna ook heerlijk feelgood genieten van dit zomerse verhaal.

Meer recensies van MijnBoekKeuze